Nuffnang Ads

Wednesday 21 August 2013

Taska Owh Taska....

Assalammualaikum...
Selamat pagi...
Entry hari ini adalah berkenaan dengan Taska..

Sekarang tengah kecoh pasal budak kene kurung dalam stor dekat taska...
Mase cerita nie keluar, trus aku dapat phone call dari mama aku...
Die tanye taska tu taska Eirfan ke bukan. Aku jawab la bukan sebab taska yang dalam cerite tu taska kat presint 14, Eirfan aku hantar dekat taska Desa Pinggiran Putra.

Ok lah, nk cerite ape yg dah jadi so far selame aku hantar Eirfan dekat taska.

Setiap malam wife aku akan packing barang2 untuk Eirfan mcm baju(3pasang), stoking(3 pasang), pampers(6 keping), kain lampin(3 helai), tuala, botol susu dan barang2 mandi serta bedak.

Macam biasa pagi2 kami berdua akan hantar Eirfan dekat taska dan pada sebelah petang aku yang pergi amik Eirfan sebab wife aku mmg akan sampai lambat (maklum la, keje jauh nun kat KLANG). So ape yg aku perasan dalam beberapa hari nie, Eirfan akan pakai stoking yang sama die pakai time kiteorg hantar time pagi tu. Selain tu, aku xnampak langsung kesan bedak kat badan, tengkuk n muke Eirfan.

Yang menjadi tanda tanye sekarang ialah, dieorg xletak bedak ke dekat Eirfan lepas mandi sebab bedak yang aku bg tu xdibuke pn. Aku paham la dieorg mandikan Eirfan awal tp xkan la xde terus kesan bedak dekat Eirfan??

Selain dari tu, kenape xtukar stoking Eirfan lepas mandi? Wife aku dah letak 3 Stoking tp 1 pn x digunakan. Pelik2. Memang la budak xde pijak pape tp kalau boleh bile dah mandi, semua tukar baru la. Kite sebagai org besar pn lepas mandi mesti nak pakai semua yang baru basuh. Tul x?

Tapi xpe la.. janji Eirfan dijaga dengan baik. Aku risau kalau aku komen byk sangat, anak aku pulak kene kurung dalam stor.. hehehe... Keep up the good work. Anda menjaga anak saya dengan baik. Terima kasih. Lebih kurang mintak halal la yer...

~Love Peace Unite~


No comments:

Post a Comment