Nuffnang Ads

Thursday 22 August 2013

Taska lagi...

Assalammualaikum,

Cerita taska kembali lg...
Kejadian yg aku jangka akan berlaku, berlaku lagi..
walaupun aku dah tegur org taska tu...

kali nie aku amik anak aku time petang, anak aku xpakai stoking(rilek iM). Nak kate xbg stok stoking, ade 3 kat dlm beg tu.. pelik2... Aku pn balik dengan berhati2 sbb smlm Eirfan mcm mengantuk, so kene bwk slow2.. kang meragam lak die...

Bila sampai rumah, ade kejadian lain lak... Aku check beg Eirfan, ade 2 bende hilang @ org taska xbagi iaitu baju Eirfan(opah die bagi) dan tuala (aku syak tuala die org taska simpan). Pagi tadi bile hantar Eirfan, aku tanye la org taska tu.. rupe2 mmg xde 2 barang tu. Baju die kate die xtau (padahal aku rase die salah letak kat beg org lain) dan tuala die kate aku xde bagi (padahal die jgk bg hilang). Bese la bende2 mcm nie.. compom2 la akan hilang. So kene la beli byk2 n letak name Eirfan besar2 kat brg2 die lepas nie... hahaha

~~Love Peace Unite ~

No comments:

Post a Comment