Nuffnang Ads

Monday 18 November 2013

Kursus ISO BPM KKM di Janda baik

Assalammualaikum...
Aku xnk bercerite tentang kursus ISO nie,
yang aku nk cerita adalah berkenaan dengan kejadian yang berlaku pada hari kami nk balik ke rumah iaitu pada hari sabtu tengah hari...

Meh aku cerita dari awal tp xde la awal sangat.. hahaha...

Kami berEmpat naik kereta hafidz iaitu aku sebagai pilot, co pilot aku hafidz dan penumpang adalah en hashimi n edy. So kami bergerak pulang dalam area pukul 2. Keadaan masa itu agak mendung.. Time nk jalan, aku terlambat dalam 2saat so terpaksa la follow blkg bas.. Jalan kg, so susah nk potong.. Nk dijadikan cerita......
Keadaan kereta...

Keadaan bas KKM

Ade byk versi cerita sebenarnye... so dari point of view aku sebagai pilot n org yg betul2 berada di belakang bas semasa kejadian ini berlaku, aku rase due2 salah.. hahaha...

Tak perlu la nk jadi pegawai penyiasat.. biarla polis yg tentukan... tapi yang masalahnye kereta tu xnk mengalah langsung walaupun kalau ikutkan die boleh je reverse.. xpe la.. bende dah jadi...

No comments:

Post a Comment