Nuffnang Ads

Monday 18 November 2013

JJCM : Kempadang, Tanjung Lumpur

Assalammualaikum..
N3 kali nie nk buat review ckit pasal makanan yang aku makan pada hari sabtu baru2 nie...

Masa : Pukul 4 petang
Lokasi : Peramu
Menu : Sata, keropok lekor dan Mee Calong

Kesimpulan : Sata dan keropok lekor pada aku ok. cumaa... Mee Calong die xberapa ok sebab kuah die rasa kuat sangat Lada Hitam... So time hirup tu rasa pedas je.. Aku xsuggest la klu korg nk mkn Mee Calong kat sini. Nak Mee Calong sedap kat jalan Berserah.. dekat2 dengan Taman Satelite.. Terbaik Mee Calong die.. hahaha

Sata n keropok lekor terbaik!!

Mee Calong nie kureng.....




JJCM sebelah malam pulak..

Restoren nie mak aku yg suggest... Pada awalnye kalau makan ikan bakar, org mesti akan order yg grand2 kan macam ikan kerapu ke, ikan siakap ke, ikan pari ke, ikan ape2 la.. lagipun kn dah dekat ngan pantai.. so ade mcm2 jenis ikan la... tengok la ape yg mak aku order...


Sotong Celop Tepong

SOMTAM

TOMYAM CAMPUR

IKAN KEMBUNG BAKAR

ADE 7 IKAN KEMBUNG, Tinggal mak aku punye je sebab mak aku jage Eirfan...
 Kesimpulan die??

TERBAIK!! aku kasi 5 bintang la... Aku mule2 protes sbb mak aku order ikan kembung bakar, last2 baru aku paham kenape... Sebab nk puas makan.. SAMBAL die mmg terbaik... Ikan die pn FRESH n isi die manis... BERBALOI2....

Lokasi : Restoren Ikan Bakar di Kempadang (lupe nama tapi lokasi die dekat sini http://goo.gl/maps/XTSLu)
Masa : 8.00 Malam
Menu : Ikan Kembung Bakar, Sotong Celop Tepung, Somtam, Tom Yam Campur, Nasi Putih, Sambal Belacan, dan pelbagai jenis air....

No comments:

Post a Comment