Nuffnang Ads

Thursday 2 August 2012

1 Entry.....

As salam dan salam sejahtera....

First of all...
org lain dah berjaman2 ad blog, aku baru nk wat...
aku buat pn bukan ap.. saje je nk mengikut kehendak opismate aku nie...
hahaha...

ok la...

sedikit sebanyak yg terjadi pada tahun 2012...
aku wrap up sume skali...

BULAN 1
Nothing interesting... juz bz ngan persiapan KAHWIN...

BULAN 2
Detik bersejarah... aku selamat bernikah dengan pasangan aku dengan sekali lafaz pada 3/2/2012 pada pukul 5 ptg..

Majlis resepsi di belah wife aku pada 4/2/2012 dan majlis belah aku pada 25/2/2012..

BULAN 3

AGM Myvi Empire Motorspot Club (MEMC)... mcm bese.. dikenakan oleh kawan2 menjadi PREZ baru dieorg.. adusss.. stress... tp ape pun, org dah bg amanah, jalankan dengan hati yg terbuka...

BULAN 4
Xde yg best.. (sebenarnye aku xigt.. hahaha)

BULAN 5
lebih kurang mcm bulan 4.. hahaha... sorry ye kawan2...

BULAN 6
yg aku igt, kawan baik aku kahwin... lain dari 2 mcm xbrape nk igt...
bese la.. mkn menu special.. semut goreng tepung.. itu yg byk lupe 2.. hahaha

BULAN 7
Yeay.. birthday aku.. haha...
my wife hadiahkan something yg sgt2 special....
i'm gonna be a DADDY sooonn....
so aku dh bgtau pada parent aku...
nmpknye mereka sangat gembira...
bese la.. cucu sulung la katekan..
insyaAllah... doakan segalanya selamat....

-RAMADHAN AL MUBARAK... selamat menyambut bulan RAMADHAN AL MUBARAK ye semua..

BULAN 8
Awal2 bulan 8 nie mcm xde pape sgt event yg best...
yg best pn PM announce bonus je la..
yg lain seperti biasa...

p/s : maaf la ye... sebenarnye xbrape reti lg nk tulis2 nie.. nk share ap pn lom tau lg...
nnt aku dah terer ckit, aku update la mcm2 lg dalam nie....

cau cin cau kit road....

2 comments:

  1. wah. first comment n first follower... nie kene kasi adiah nie.. hehehe.. thanx

    ReplyDelete